Suriyeliler Çok Gürültü Yapıyorlar
77
●5.191
- 09-12-2018, 23:55:43Aynı benim üst katımda ki komşularım gibi. Bi gürültü bi patırtı gecenin ikisi bağrışarak konuşmalar. Kalabalıkda değiller ha. Toplasan 4 kişiler evin içinde Anne baba oğul ve gelin. Birde 4 aylık bebekleri var. Arkadaşın konusundan tek farkı bizimkiler suriyeli değil. Türk oğlu Türk.
- 09-12-2018, 23:58:57Ben oturduğum mahallede sokakta, caddede yürürken karşımdan geldiklerini gördüğümde durup yol veriyorum. Adamlar bağıra çağıra el kol havalarda önüne arkasına bakmadan yürüyorlar. Son zamanlarda bizim mahalle halkının bir çok yerde suriyelileri dövdüklerini yada sebebini bilmediğim durumlardan olaylar çıktığını görmeye başladım. Her ne kadar şiddete yaralamaya karşı olsamda bu adamlara hak ediyor kim ne derse desin, din kardişiyizde ben daha bu adamları bir kere cumada görmedim. Caminin kapısının önünde görmedim. Ama banka atmlerinde hep benim önümdeler.
- 10-12-2018, 00:07:35Affınıza sığınarak sormak istiyorum, gerçekten geri döneceklerini mi düşünüyorsunuz? Yoksa ironi, kinaye mi içeriyor mesajınız. Merak ettiğim için soruyorum. Çünkü yoldan geçen herhangi bir suriyeliyi çevirin ve sorun, 10 tanesinden 9'u geri dönmeyeceğim diyecektir. Adamların dönmeye niyeti yok. Bizzat bir suriyeliden duyduğum burası bizim de memleketimiz sözünden sonra ben inandım ki gitmeyecekler.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2018, 00:13:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu kadar uzun yazdırdığım için üzgünüm hocam elbette ironi yapıyorum bir an önce alayının defolup gitmeleri taraftarıyımbayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2018, 00:17:19Şimdi Burda Bütün Suç "Suriyeli" Olmalrında mı ? Yoksa Bunu Yapan "Suriyeli mi ?", "İnsan mı ?" İnsanların Kategorize Edilmesine Anlam veremiyorum, "Kapalı bi bayan", "Kürt bi çocuk", "Çingen bi Eleman","Suriyeli", "Sri-lankalı".
"İnsan". Onlar İnsan.
Siyaset ile alakam yok. Apolitik bir insanım. Başlığında, bir toplumu tamamen karaladığını ve genellediğini düşünüyorum. Başlık
"Üst Komşum" Olarak değişmeli.
Ayrıca, Boş lak lak yapıcak insanlara, bu durumu kabullenmiş ya da sindirmiş değilim.
Sadece konunun ırk ile alakası yok, kimsenin göçme, yerleşme vs kararlarına itirazlarına lafım yok. herkese saygım var.
KEZA Konunun Açılış amacı, Üst kattaki komşumun problemine nasıl sonuc bulabilirim değil, de Nasıl suriyelilere giydirerek. siyasi konular açabilirim olmuş.
Kimse alıntılayıp, polemiğe girmesin. Cevap vermiyeceğim. - 10-12-2018, 00:21:41Cevabınız için teşekkür ederim. Açık konuşmak gerekirse ülkeye bu kadar yayılmalarından rahatsızım. Doğru düzgün hayatlarını yaşayanlar aramızdalar ve hiç birimiz bunun farkında değiliz. Çünkü insan gibi yaşıyorlar, kimsenin gözüne batmıyor. Ancak gözümüze batanlar ipsiz sapsız ne idüğü belirsiz adamlar. En kısa sürede bu adamlara dur denmeli.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2018, 00:37:15MisafirDefolup gitsinler de o kadar basit değil durum çok vahim Suriye denen lağım çukurunda Esad ile masaya oturamazsak bu Suriyeliler başımıza bela olacak.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 Milyon suriyeli 50 yıl sonra 30 Milyon olacak ve o zaman bu günleri çok yad edecekler biz bu hatayı çok önceden gördük bas bas bağırdık gelinen nokta budur.
Cahilin sonunda göreceği şeyi, akıllılar önce görür.
Mevlâna
Türkiye'de kasıtlı yapılan ( bu operasyonu kimin yaptığını biliyorsunuz ) toplumsal çöküş 3 ana unsurdan oluşuyor;
1- Eğitim
2- Medya
3- Suriyeliler
Türkiye'ye geçmiş olsun.YJMalmsteen ve hibravez bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 10-12-2018, 00:50:05halıyı alır satar misket oynarlar.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle