bu kadar uzun yazdırdığım için üzgünüm hocam elbette ironi yapıyorum bir an önce alayının defolup gitmeleri taraftarıyım
Defolup gitsinler de o kadar basit değil durum çok vahim Suriye denen lağım çukurunda Esad ile masaya oturamazsak bu Suriyeliler başımıza bela olacak.
4 Milyon suriyeli 50 yıl sonra 30 Milyon olacak ve o zaman bu günleri çok yad edecekler biz bu hatayı çok önceden gördük bas bas bağırdık gelinen nokta budur.
Cahilin sonunda göreceği şeyi, akıllılar önce görür.
Mevlâna
Türkiye'de kasıtlı yapılan ( bu operasyonu kimin yaptığını biliyorsunuz ) toplumsal çöküş 3 ana unsurdan oluşuyor;
1- Eğitim
2- Medya
3- Suriyeliler
Türkiye'ye geçmiş olsun.