din kardeşimizdir ne yapsa yeridir
unutmayın ki şuan çektiğiniz eziyet onların iyiliği için..
savaştan kaçmışlar bırakın eğlensinler nasılsa ülke bizim 4-5 sene sonra giderler, morallerini düzeltsinler şimdilik
Affınıza sığınarak sormak istiyorum, gerçekten geri döneceklerini mi düşünüyorsunuz? Yoksa ironi, kinaye mi içeriyor mesajınız. Merak ettiğim için soruyorum. Çünkü yoldan geçen herhangi bir suriyeliyi çevirin ve sorun, 10 tanesinden 9'u geri dönmeyeceğim diyecektir. Adamların dönmeye niyeti yok. Bizzat bir suriyeliden duyduğum burası bizim de memleketimiz sözünden sonra ben inandım ki
gitmeyecekler.