Şimdi Burda Bütün Suç "Suriyeli" Olmalrında mı ? Yoksa Bunu Yapan "Suriyeli mi ?", "İnsan mı ?" İnsanların Kategorize Edilmesine Anlam veremiyorum, "Kapalı bi bayan", "Kürt bi çocuk", "Çingen bi Eleman","Suriyeli", "Sri-lankalı".
"İnsan". Onlar İnsan.
Siyaset ile alakam yok. Apolitik bir insanım. Başlığında, bir toplumu tamamen karaladığını ve genellediğini düşünüyorum. Başlık
"Üst Komşum" Olarak değişmeli.

Ayrıca, Boş lak lak yapıcak insanlara, bu durumu kabullenmiş ya da sindirmiş değilim.
Sadece konunun ırk ile alakası yok, kimsenin göçme, yerleşme vs kararlarına itirazlarına lafım yok. herkese saygım var.

KEZA Konunun Açılış amacı, Üst kattaki komşumun problemine nasıl sonuc bulabilirim değil, de Nasıl suriyelilere giydirerek. siyasi konular açabilirim olmuş.

Kimse alıntılayıp, polemiğe girmesin. Cevap vermiyeceğim.