hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kadar uzun yazdırdığım için üzgünüm hocam elbette ironi yapıyorum bir an önce alayının defolup gitmeleri taraftarıyım
Cevabınız için teşekkür ederim. Açık konuşmak gerekirse ülkeye bu kadar yayılmalarından rahatsızım. Doğru düzgün hayatlarını yaşayanlar aramızdalar ve hiç birimiz bunun farkında değiliz. Çünkü insan gibi yaşıyorlar, kimsenin gözüne batmıyor. Ancak gözümüze batanlar ipsiz sapsız ne idüğü belirsiz adamlar. En kısa sürede bu adamlara dur denmeli.