Valla idare edelim, savaştan kaçtılar, şudur budur, yazacak hiçbir şey yok.
Çünkü maalesef hiçbir şekilde laf anlamıyorlar ve sorun çıkarmaya devam ediyorlar.
Orada yaşadıkları şartlar ile buradaki farklı, dublex alacaklarına bir villa alarak orada yaşamaları gerekiyor.
Bina yaşamına uygun değiller belli ki, Suriyede belki de tek katlı evleri vardı ve bu şekilde yaşıyorlardı.
Bize düşen, ülkemize girdiler madem idare etmek ama biz onlara değil, onlar bize benzemeli. Onların da zorunlu uyması gereken kurallar var.
Uyamıyorlarsa biz de gürültü yapamayız mesela, 3er aile birlikte de yaşayamayız sanırım. Onların bize ayak uydurması gerek, yoksa bay bay dememiz şart.
Ülkenin ayarları fena halde bozulmaya başladı.