Kaba kuvvete başvurmayın hiç birşey değişmez hatta gidin birinin bacağını birinin kolunu kırın en fazla 2 ay sonra yine aynı olur inattanda değil adamların yapısı bu evrimleşme sürecini henüz tamamlamış değiller en iyisi yasal yollarla çözmeye çalışın yada ev sahibine ulaşın.