Silivri soğuktur şimdi



LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benimde üstüme kız öğrenciler taşındı ve aynı durumdayım kesinlikle uyumuyolar gece 3 4 sürekli kikirtiler bağırışmalar gülüşmeler gümbürtüler, eve çeşit çeşit erkekler geliyor vs. Bir kaç kez kavga ettim kapılarına çıktım ev sahiplerini vs aradım ama nafile. Aslında oturduğum muhit kiraların en pahalı olduğu muhitlerden ve apartmanımız tamamen aile ev sahibiydi ama zamanla bozulmaya başladı. 2 yıldır psikyatri tedavisi alıyorum ve çok çabuk sinirleniyorum açıkçası elimden bir kaza çıkmasından korkuyorum. O yüzden şu sıralar kendi malım olan evimden çıkıp kiraya gidicem. En üst kat bir yere taşınmayı düşünüyorum. Allah sabır versin sizede banada.
kızlar çok fena Afyon gibi yerde üniversite öğrencisi mahallesi yer +18 olayların yaşandığı yer haline döndü. Emniyet önlem alamıyor. Allah kız babalarına sabır versin neler neler oluyor buralarda ....