Okey anladık gerici olmadığını iddaa ediyorsun. dönelim en baştaki mesajına
buradaki mesajında neden insanları tahrik ediyorsun ? benim Türk vatandaşım hükümetin yaptığı işlerden rahatsız, bunu dile getiriyor, ve konu suriyeli pislikler. neden suriyelileri kabullenmiş ve kabul ettirmeye çalışırmış gibi yazıyorsun ? umarım aradaki ince çizgiyi anlatabilmişimdir !!!!
Kabul etmiş olduğum yada kabul ettirmek istediğim bi durum değil ülkede suriyeli nüfusu.
Burda mesele bakış açısında üst katındaki laz olsa çerkez olsa fransız asilzadesi olsa yinede yaptıkları sesten rahatsız olacaktın saygısızlılığın yada insana yakışmayan hareketler yapmanın etnik kökenle bir alakası yok, suriyeliler diye bi etnik kökeni hedef göstermek anlamsız bi davranış diyorum ben sadece, bunu anlamak o kadar zol olmasa gerek.