Oturduğum evin üst katındalar, ben dördüncü kattayım, onlar beşinci katta, hayattan bezdirdiler resmen beni, hep bi gürültü hep bi cızırtı sesi, ne yapıcağımı bilmiyorum,
çoğu zaman misket sesi geliyor, sanırım benim odamın yukarısında halı yok, parke üzerinde misket oynuyor çocuklar, misket sesi geliyor, iki yada üç aile birlikte yaşıyorlar, sabahları ve gündüzleri misket sesi ve yere vurmaya benzer sesler gelir,
geceleri şuandada cızırtıya benzer bir ses geliyor, gece geç saatlerde apartmana girip çıkıyorlar, merdivenlerden inip çıkarken baya gürültü çıkartıyorlar, hayvanlar tepiniyor gibi,
birkaç kere söyledik gürültü yapmayın bizi rahatsız etmeye hakkınız yok falan sakin dille anlatmaya çalıştık ama değişen birşey olmadı
sesler benim üstümdeki kattan mı geliyor, altıncı teras kattan mı geliyor bilemem, ben dördüncü katta oturuyorum, beş ve altıncı katta da suriyeliler var, her iki kat birine ait, 4 5 yıldır suriyelilere kiralıyor,
benim üstümdeki katta en son başka suriyeliler vardı, apartmanı çok kirletiyordular, çöplerini dışarı çıkarırken(artık ne taşıyorlarsa) pis kirli bir su tüm apartman merdivenlerine düşerdi,
hatta son gelen suriyeliler şunuda yaptılar, 5 6 ay önce suriyeliler hariç apartmanda para topladık boyadık apartman iç duvarlarını, merdivenlerin olduğu kısım
bir ay önce sanırım biri sert bir çisim ile duvarların kimi yerlerini büyükçe çizmiş, neden bunları yapıyorlar hiç anlamıyorum, şiddete de başvurmak istemiyorum, sayıları bizden fazla, evde ben ve babam varız erkek olarak
Hocam diyelim ki siddete basvurdunuz ve siz galip geldiniz.
Onlar da yedigi dayakla kaldi cevap vermedi.
Yani en iyi ihtimali düsünüyorum, ki aslinda gercek tam tersi.
Simdi bu durumda bile ne oldu? Sorun cözüldü mü?
Hayir.
Sizin onlardan ne farkiniz kaldi?
Kalmadi.
Kendi adaletini uygulamak en agir suc.
Bu ülkenin mahkemesi var, adalet sistemi var.
Ister inanirsiniz ister inanmaz, saygimiz var ama sizin de sayginiz olsun lütfen.
provokatif cikislarla konuyu saptirmaya calismamalisiniz zira arkadas tamamen samimi sekilde bir sey paylasmis.
Söylenebilecek en dogru sözü arkadas söylemis.
Suriyelileri gerçekten sevmem ama bu bağıra bağıra konuşma hayvanlar gibi ayak vura vura çıkma bağırarak konuşarak çıkma elindeki metali demirlere vurarak çıkma gibi huylar bizim insanımızda var. Köyden gelmiş Allah ın ayısı adapte olamamış saygı nedir bilmeyen hayvanın evlatları maalesef çok fazla.
Aklıma bir çare geldi Fetöcü deyin
Aklima bir care geldi demissin ama bence sen düsünme arkadasim.
Hayat cok kisa ve yaptigini yasamadan ölmüyorsun.
Bir gün aynisini sana yaparlar, tadina baktiktan sonra artik böyle sacma tavsiyeler vermemeye baslarsin.