din kardeşimizdir ne yapsa yeridir
unutmayın ki şuan çektiğiniz eziyet onların iyiliği için..
savaştan kaçmışlar bırakın eğlensinler nasılsa ülke bizim 4-5 sene sonra giderler, morallerini düzeltsinler şimdilik