ben çok suriyeli gördüm. Gerçekten helaliyle sessiz sakin ekmeğinin peşinde olanlar var. Onlara hiçbir lafım yok. Ama bazıları var ki cinnet geçirtirler adama.
Şöyle düşünün, siz almanyaya gidersiniz. Kötü birşey yapsanız da iyi birşey yapsanızda TÜRK yaptı olur. Genele vurmamak gerek fakat bu çoğunluğun yaptığı hıyarlık gerçekten sabır gösterilecek gibi değil. Allah sabır versin. Yazıyı hızlıca göz ucuyla okudum görmemiş olabilirim ama polise şikayet edin dicem ama tabi iyice musallat olmaları ihtimali de var...
Ya valla dayak cennetten çıkma

alıcan 2 tane haydar vericen odunu. İki ucu b*klu değnek.. Allah sabır versin