Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın bende şikayetciyim bu adamların ülkemizde oluşundanda, bazı şeyleri çok abartmıyormuyuz hocam ?

Üst komşun çok gürültü yapıyor bundan şikayetcisin hocam sen suriyeli olsa ne fransız asilzadesi olsa ne değişicek
Hocam başka ülkeden gelmişsin, burada misafir olarak kalıyorsun ve burada yaşayan insanlara saygısızlık ediyorsun. Bizim milletimiz öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu misafir vatandaşlar laftan anlamıyorlar, kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke artık ülkelerine dönselerde hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen savaştan kaçıp gelmişsin bizim ülkemize sığınmışsın, hiç utanmadan buranın kültürünü, buranın insanlarını, buranın düzenini sorgulayamazsın, bozamazsın... Beğenmiyorsan beklersin savaşın bitmesini sonra gidersin.

Demek istediğim hepsinin düzenimize ayak uydurmak zorunda olduğu. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı. Geriye kalanının en kısa zamanda ülkelerine dönmelerini ümit ediyorum