stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajımı dikkatli bir şekilde tekrar oku
Bu sizin mesajınız.

Hocam başka ülkeden gelmişsin, burada misafir olarak kalıyorsun ve burada yaşayan insanlara saygısızlık ediyorsun. Bizim milletimiz öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu misafir vatandaşlar laftan anlamıyorlar, kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke artık ülkelerine dönselerde hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen savaştan kaçıp gelmişsin bizim ülkemize sığınmışsın, hiç utanmadan buranın kültürünü, buranın insanlarını, buranın düzenini sorgulayamazsın, bozamazsın... Beğenmiyorsan beklersin savaşın bitmesini sonra gidersin.

Demek istediğim hepsinin düzenimize ayak uydurmak zorunda olduğu. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı. Geriye kalanının en kısa zamanda ülkelerine dönmelerini ümit ediyorum

Buda olması gereken mesaj.

Üst katıma taşınmışsın burada kiracı olarak kalıyorsun ve ortak yaşam alanımızdaki insanlara saygısızlık ediyorsun. Diğer komşular öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu yeni komşular laftan anlamıyorlar,kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke başka binaya taşınsaşlarda hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım buraya gelip kriacı olarak kalıp buranın mülk sahiplerine saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen başka mahalleden gelmiş buraya taşınmışsın meselesi değil bu, burda kimseyi taciz edemezsin.

Demek istediğim ahlak denen mahalle kültürü denen birşey var herkes buna uymak zorunda. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı.



Tekrar ediyorum, şikayetci olduğunuz rahatsız olduğunuz konularda haklısınız, ama üst komşunuzdan rahatsız oluyorsunuz siz direkt bunu etnik kökene bağlamayın bu dediklerinizi yapan fransızda var türkte var. Sizin şikayetiniz üst komşularınızdan başka birşeyden değil.