1-) Kötü, argolu veya hakaret içeren bir üslupla konuşmadım sizinle.
2-) Gereksiz bir polemik olduğu konusunda hem fikiriz.
3-) Ülkenin sahibi olunmaz. Ülkenin vatandaşı olunur. Ülkemin yasalarına gayet saygılı ve bağlı biriyim... Yargıtay Dördüncü Hukuk Dairesi 08.03.1988 tarih ve 9920 Esas,2217 sayılı kararını incelemenizi tavsiye ederim. Sizin yaptığınız kanıtsız ve haksız yere suçlamadır. Eğer ortada anayasayı ihlal eden herhangi bir durum varsa. Bu konuyu bilgili kişilerle paylaşıp gerekli yasal işlemin başlatılmasını talep edebilirsiniz. Kafanıza göre insanları suçlayamaz veya yargılayamazsınız. Bu yüzden size dedim ki, bunun bir suç olduğunu düşünüyorsanız en yakın savcılığa başvurun...
4-) Konumuz ile ilgili bir yazı yazdım. Lafı çarpıtıyorsunuz
1 - ) O benim görüşümdür. Ne yazıp, ne yazmayacağımı, ne düşünüp, ne düşünmeyeceğimi senden öğrenecek değilim. Söylediklerimin arkasındayım, yanlış bir şey de söylemedim. Kendin anlamak istediğin gibi anlıyorsun olayı...
2 - ) Ortak payda
3 - ) Yaşanan ülkede demokrasi varsa ülkenin sahibi vatandaştır. TCK 216. kanıtsız haksız suçlama değil beyan ettiğim merak etmeyin.
4 - ) Konudaki üslup ve düşünce biçimindeki hatayı beyan eden mesajımı alıntılayarak yaptınız bunu ama, hareketlerinizin getireceği sonuçları öngörmelisiniz
Ve gerçekten kaç yaşındasın bilmiyorum ama, sahibi olduğun ülke dememe ülkenin sahibi olamaz diyerek cevap vermen çok üzücü, bu ideolojileri kimler aşıladı size çok yazık..
-----
+ olarak uykusuz halaa forumda olup canı sıkılan arkadaşlar ben bunu buldumda takıldım uyuyamadım sizede tavsiye ederim sıralı gidiyor
https://www.youtube.com/watch?v=suZK...MI-D-kwP8wxGyg