O benim görüşümdür. Ne yazıp, ne yazmayacağımı, ne düşünüp, ne düşünmeyeceğimi senden öğrenecek değilim. Söylediklerimin arkasındayım, yanlış bir şey de söylemedim. Kendin anlamak istediğin gibi anlıyorsun olayı...
Yazımda yanlış anlaşılmasına karşın bir not düşmüşüm, fakat buna rağmen nasıl yanlış anladınız hayret ediyorum
"Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere... "
1 - ) Benim mesajımı alıntılayarak diyaloğu siz başlattınız lütfen benim üslubumla yanıtlayın söylediklerimi.
2 - ) Konu sahibi siz değilmişsiniz yeni farkettim dikkat etseyim yanıtlamazdım gereksiz bir polemik olmaması adına.
3 - ) Yaptığınız anayasal bir ihlaldir hangi maddeden dolayı olduğunuda yazdım, ahmet mehmet bunun huyu bu diyerek yapılan propaganda ayrı bunları bir etnik kimliğe yada dine yöneltmek ayrıdır SAHİBİ OLDUĞUNUZ ÜLKENİN YASALARINI ÖĞRENMENİZİ TAVSİYE EDERİM.
4 - )
LAFINIZI BURDA MİSAFİR OLARAK KALIP BURANIN İNSANINA SAYGISIZLIK EDENLERE DEĞİL, İNSANA SAYGISIZLIK EDEN İNSANLARA KARŞI ETMELİSİNİZ.
Başka mesaj yazmayacağım alıntılamayın lütfen, umarım bir gün aydınlık düşüncelerde buluşabiliriz sizinle.