1 - ) Benim mesajımı alıntılayarak diyaloğu siz başlattınız lütfen benim üslubumla yanıtlayın söylediklerimi.
2 - ) Konu sahibi siz değilmişsiniz yeni farkettim dikkat etseyim yanıtlamazdım gereksiz bir polemik olmaması adına.
3 - ) Yaptığınız anayasal bir ihlaldir hangi maddeden dolayı olduğunuda yazdım, ahmet mehmet bunun huyu bu diyerek yapılan propaganda ayrı bunları bir etnik kimliğe yada dine yöneltmek ayrıdır SAHİBİ OLDUĞUNUZ ÜLKENİN YASALARINI ÖĞRENMENİZİ TAVSİYE EDERİM.
4 - ) LAFINIZI BURDA MİSAFİR OLARAK KALIP BURANIN İNSANINA SAYGISIZLIK EDENLERE DEĞİL, İNSANA SAYGISIZLIK EDEN İNSANLARA KARŞI ETMELİSİNİZ.
Başka mesaj yazmayacağım alıntılamayın lütfen, umarım bir gün aydınlık düşüncelerde buluşabiliriz sizinle.
1-) Kötü, argolu veya hakaret içeren bir üslupla konuşmadım sizinle.
2-) Gereksiz bir polemik olduğu konusunda hem fikiriz.
3-) Ülkenin sahibi olunmaz. Ülkenin vatandaşı olunur. Ülkemin yasalarına gayet saygılı ve bağlı biriyim... Yargıtay Dördüncü Hukuk Dairesi 08.03.1988 tarih ve 9920 Esas,2217 sayılı kararını incelemenizi tavsiye ederim. Sizin yaptığınız kanıtsız ve haksız yere suçlamadır. Eğer ortada anayasayı ihlal eden herhangi bir durum varsa. Bu konuyu bilgili kişilerle paylaşıp gerekli yasal işlemin başlatılmasını talep edebilirsiniz. Kafanıza göre insanları suçlayamaz veya yargılayamazsınız. Bu yüzden size dedim ki, bunun bir suç olduğunu düşünüyorsanız en yakın savcılığa başvurun...
4-) Konumuz ile ilgili bir yazı yazdım. Lafı çarpıtıyorsunuz