• 01-06-2013, 02:40:38
    Üyeliği durduruldu
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sen gerçekten inanıyor musun Tayyipin istifa edeceğini ve akp nin hükümetten düşeceğini?Ülkemizin %60 ı akpye oy veriyor bu olaylar en fazla 1 hafta sürer ve üstünü kapatırlar eğer uzarsada olası bir iç savaş bizi 20 yıl geriye atar ve hiç istemem bu durumu tayyip düşürülecekse bu seçim yoluyla olmalı halkı doğru dürüst seçim propagandasıyla bilinçlendirmeli.Ama molotof atarak adam joplayarak biber gazı sıkarak olmaz.Kendi kendimize ederiz yazık.
    Hocam,

    Hukumet dussun yada dusmesin benim umrumda degil. Hak yerini bulsun. Insanimizi oldurmeye tesebbus eden polislere emir veren kisiler yakalanip, cezalandirilsin. Burasi muz cumhuriyeti degil, insanlara bu sekilde zulum yapmaya kimsenin hakki yok.
  • 01-06-2013, 02:41:37
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sen gerçekten inanıyor musun Tayyipin istifa edeceğini ve akp nin hükümetten düşeceğini?Ülkemizin %60 ı akpye oy veriyor bu olaylar en fazla 1 hafta sürer ve üstünü kapatırlar eğer uzarsada olası bir iç savaş bizi 20 yıl geriye atar ve hiç istemem bu durumu tayyip düşürülecekse bu seçim yoluyla olmalı halkı doğru dürüst seçim propagandasıyla bilinçlendirmeli.Ama molotof atarak adam joplayarak biber gazı sıkarak olmaz.Kendi kendimize ederiz yazık.
    Ona oy veren adam neyin ne oldugunu görmüyor mu ? Sanki karsındaki demokratik bir ülkede halkın oylarıyla iktidara gelmis bir parti lideri degilde krallık sistemi ile yönetilen bir ülke kralı. O koltuk kimsenin babasının tapulu malı degil. Eger halkı memnun edemiyorsa halka zülm eziyet ediyorsa. O halk onu asagı almasınıda bilir.
  • 01-06-2013, 02:42:37
    Üyeliği durduruldu
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bilmiyorum ne hukumet ne baska bise kimsenin ne destekcisiyim ne de dusmaniyim. ama iyi seyler olmadigi kesin. sadece daha da kotu olmamasini istiyorum belkide davulun sesi uzaktan hos geliyor. ama icimde bir sikinti var uzakda olsam uykumu kaciriyor
    Bende olyalarin bitmesini isterim, ama bu olaylara sebep olanlarin cezasini cekmesi sartiyla.
  • 01-06-2013, 02:44:00
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona oy veren adam neyin ne oldugunu görmüyor mu ? Sanki karsındaki demokratik bir ülkede halkın oylarıyla iktidara gelmis bir parti lideri degilde krallık sistemi ile yönetilen bir ülke kralı. O koltuk kimsenin babasının tapulu malı degil. Eger halkı memnun edemiyorsa halka zülm eziyet ediyorsa. O halk onu asagı almasınıda bilir.
    Ona oy verenin çocuğu polis oluyor.
    Ona oy verenin çocuğu kömür alıyor.
    Ona oy verenin çocuğu belediyede işe giriyor.

    Görmez birader.. Adama %50 yetiyor artıyor. Gerisi umrumda değil. Gerisini taksimde sıkıştırdı Fikiyor
  • 01-06-2013, 02:44:10
    Murat.Salman arkadasım bardak tasar bardagı tasıran bir damla sudur sadece. bardagı dolduran kısma bakmak gerek. adamlar eylem yapıyor diye ölmekten beter edilenler var. nice gözlatları ve tutuklamalarda ardından gelecek, gelmeyede basladı zaten.
  • 01-06-2013, 02:44:18
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sen gerçekten inanıyor musun Tayyipin istifa edeceğini ve akp nin hükümetten düşeceğini?Ülkemizin %60 ı akpye oy veriyor bu olaylar en fazla 1 hafta sürer ve üstünü kapatırlar eğer uzarsada olası bir iç savaş bizi 20 yıl geriye atar ve hiç istemem bu durumu tayyip düşürülecekse bu seçim yoluyla olmalı halkı doğru dürüst seçim propagandasıyla bilinçlendirmeli.Ama molotof atarak adam joplayarak biber gazı sıkarak olmaz.Kendi kendimize ederiz yazık.
    ben de ayni seyleri dusunuyorum zaten akpye oy veren bi cok kesimde suan rahtsiz bu durumdan imkansiz artik yuksek oy almasi. ama olan Turkiye'ye olacak buna gerek yok. internet iyi ama cok fazla yanlis seyde paylasiliyor sagduyu kayboldu birileri suan kis kis guluyor ama beni asil dusunduren hala neden basbakanlikdan bir aciklama yok neyi bekliyorlar.
  • 01-06-2013, 02:44:28
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona oy veren adam neyin ne oldugunu görmüyor mu ? Sanki karsındaki demokratik bir ülkede halkın oylarıyla iktidara gelmis bir parti lideri degilde krallık sistemi ile yönetilen bir ülke kralı. O koltuk kimsenin babasının tapulu malı degil. Eger halkı memnun edemiyorsa halka zülm eziyet ediyorsa. O halk onu asagı almasınıda bilir.
    Sen eminmisin şuan o %60lık kısmın memnun olmadıgından , bu olaylar 1 ay sonra unutulur gündem değişir yine o kişiler kendini aklamaya çalışır ama şuan olanlar yaralar tekrar sarılmaz olan bizim vatandaşımıza olur .Ben hiç zannetmiyorum bu %60 lık kısmın oyunu keseceğini %10 u kesse kardır inşallah diyelim.
  • 01-06-2013, 02:46:28
    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona oy verenin çocuğu polis oluyor.
    Ona oy verenin çocuğu kömür alıyor.
    Ona oy verenin çocuğu belediyede işe giriyor.

    Görmez birader.. Adama %50 yetiyor artıyor. Gerisi umrumda değil. Gerisini taksimde sıkıştırdı Fikiyor
    Mesele eger bes agacsa o zaman bes kilo makarna olayına girmeyim ben hic

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:46:28 -->-> Daha önceki mesaj 02:45:02 --

    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen eminmisin şuan o %60lık kısmın memnun olmadıgından , bu olaylar 1 ay sonra unutulur gündem değişir yine o kişiler kendini aklamaya çalışır ama şuan olanlar yaralar tekrar sarılmaz olan bizim vatandaşımıza olur .Ben hiç zannetmiyorum bu %60 lık kısmın oyunu keseceğini %10 u kesse kardır inşallah diyelim.
    Bir adam basa gecer iyi seyler vaadeder sonra millete ne yaparsa yapsın bir kere basa gelmistir mi demek gerekiyor anlamadım ?
    Senin dedigine ben su pencereden yanıt vereyim. Bu adam milleti perisanda etse assa kesse öldürsede biz yine unuturuz!
  • 01-06-2013, 02:46:34
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen eminmisin şuan o %60lık kısmın memnun olmadıgından , bu olaylar 1 ay sonra unutulur gündem değişir yine o kişiler kendini aklamaya çalışır ama şuan olanlar yaralar tekrar sarılmaz olan bizim vatandaşımıza olur .Ben hiç zannetmiyorum bu %60 lık kısmın oyunu keseceğini %10 u kesse kardır inşallah diyelim.
    %50 poposunu kaşıya kaşıya ayın 15ini bekler. Başka hiç bir aktivite veya düşünce bekleme..