occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum sen gerçekten inanıyor musun Tayyipin istifa edeceğini ve akp nin hükümetten düşeceğini?Ülkemizin %60 ı akpye oy veriyor bu olaylar en fazla 1 hafta sürer ve üstünü kapatırlar eğer uzarsada olası bir iç savaş bizi 20 yıl geriye atar ve hiç istemem bu durumu tayyip düşürülecekse bu seçim yoluyla olmalı halkı doğru dürüst seçim propagandasıyla bilinçlendirmeli.Ama molotof atarak adam joplayarak biber gazı sıkarak olmaz.Kendi kendimize ederiz yazık.
ben de ayni seyleri dusunuyorum zaten akpye oy veren bi cok kesimde suan rahtsiz bu durumdan imkansiz artik yuksek oy almasi. ama olan Turkiye'ye olacak buna gerek yok. internet iyi ama cok fazla yanlis seyde paylasiliyor sagduyu kayboldu birileri suan kis kis guluyor ama beni asil dusunduren hala neden basbakanlikdan bir aciklama yok neyi bekliyorlar.