• 01-06-2013, 02:27:17
    Soruyorum size Adamlık Olaylara Karışıp kavga gürültü çıkarıp herkezin perişan olmasını sağlamakmı yada İnsanları Birazda olsa Sakinleştirmekmi.
  • 01-06-2013, 02:27:33
    has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala anlamadınız mı ? Mesela 1-2 ağaç değil mesele hükümete tepki meselesi.
    Olayı herkes biliyor, Oy verirken boşuna %50 almıyorlar, Sorunda burda Agaçları bahane ederek türkiyeyi ayaklar altına aldınız, İnsanların zarar görmesini sagladınız, Sadece Yazık Diyorum.
  • 01-06-2013, 02:27:44
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadas ben bunu diyorum

    http://t.co/2mszNOq7oZ

    bakin 2012 paylasimi olan bu resmi polis panzerle genci ezdi diyerek yayinliyorlar. yapmayin iste bunu ekmegine yag surmeyin dusmanlarin
    Bu kadar insan hic birsey bilmiyor. bir resim görmüs gaza gelmis taksime dökülmüs türkiye mi sanıyorsun ?
  • 01-06-2013, 02:27:51
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse kimsenin aklıyla hareket etmiyor. olan olaylar ortada..ve olayların basını ceken halktır. bundan büyükte bir güc yoktur.
    Olaya siyasal degil toplumsal bakmayı bilmek gerekir.
    Olaya siyasal değil diyen arkadaşlara birileri konuyu özet geçsin. Konu en başından beri siyasi.

    2 gün sevindik güne şehitsiz uyandık diye. Battı demek ki birilerine.
  • 01-06-2013, 02:27:53
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Vatanın Ekmeğini Yiyenler Vatana İhanet Edip Milli Değerleri Peşkeş Çekiyorlarsa Ekmeği Yediği Yerlerinden Kurşunu Yerler...


    Anladın mı ???


    ................

    sakin ol şampiyon bu neyin kafası
  • 01-06-2013, 02:28:34
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadas ben bunu diyorum

    http://t.co/2mszNOq7oZ

    bakin 2012 paylasimi olan bu resmi polis panzerle genci ezdi diyerek yayinliyorlar. yapmayin iste bunu ekmegine yag surmeyin dusmanlarin
    Çok sabit şeylere takılıyorsun. O provakasyon tamam. Git facebooka. Git televizyona ( adam akıllı kanal bulabilirsen tabi ) taksimi izle neler oluyor. Neler yapıyorlar..
  • 01-06-2013, 02:29:18
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar insan hic birsey bilmiyor. bir resim görmüs gaza gelmis taksime dökülmüs türkiye mi sanıyorsun ?
    hakli yada haksiz ben bisey mi diyorum? sadece daha da kotu olmasi icin ellerinden geleni yapanlar var. madem oldu bu kadar yakalim ulkeyi? hukumet giderse gitsin umrumda mi ama ulke giderse ozaman kim kazanmis olacak?
  • 01-06-2013, 02:29:19
    Demirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruyorum size Adamlık Olaylara Karışıp kavga gürültü çıkarıp herkezin perişan olmasını sağlamakmı yada İnsanları Birazda olsa Sakinleştirmekmi.
    Halk ilk kez böyle birleşti , halk ilk kez birlik beraberlik içine girdi .Sesini gücünü çıkarttı bugün halk ! Hükümet bu sefer anlıcak halk'ın ne olduğunu inşallah yarın bunlar unutulmaz yarın bunlar bitmez o zaman istediğimizi elde edeceğiz !
  • 01-06-2013, 02:29:27
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakin ol şampiyon bu neyin kafası
    Sen Neyin Kafasını Yaşıyorsun Gerçi Sen Ayran İçtin Kafa Kıyaktır Şimdi..

    ....