• 01-06-2013, 02:24:26
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    45 otobüs Adana'dan yola çıkmış. Senin sıktığın biber gazını Adanalı sabah kahvaltı niyetine yer.
    eyvallah bir adanali olarak gurulandim. burdada destek eylemi saay 18 de yapilacaktir.
  • 01-06-2013, 02:24:32
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olayların başını çekenleri takip ederseniz, başka hiç bir kaynağa ihtiyacınız kalmaz. Bu vakte kadar polisin müdahalesini haklı bulmadım. Ancak olaylar büyümeye devam ederse, göstericiler polisin müdahalesini kendi elleriyle meşrulaştıracak.

    Sosyal medyada ne komediler dönüyor farkında değilsiniz.

    "Ha gayret 48 saat dayanırsak anayasa mahkemesi hükümeti düşürecek"

    Bu nasıl bir delisaçmasıdır?

    Bu mesajı on kişiye göndermezsen başına gezegen düşecek // Arada fark gören var mı?
    Kimse kimsenin aklıyla hareket etmiyor. olan olaylar ortada..ve olayların basını ceken halktır. bundan büyükte bir güc yoktur.
    Olaya siyasal degil toplumsal bakmayı bilmek gerekir.
  • 01-06-2013, 02:25:04
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lock53,

    Sen duzgun adammissin yahu. Sasirdttin beni.
    Ben şu r10 da Spor kategorisine girdiğim an kendi modumdan çıkıyorum Çünkü oradaki yorumlar çok ters düşüyor bana neyseki allahtan 3 ay boyunca rahatız
    Şimdi amacımız TEK YÜREK , TEK MİLLET olup bu HÜKÜMETİ düşürmek !
  • 01-06-2013, 02:25:12
    Hala anlamadınız mı ? Mesela 1-2 ağaç değil mesele hükümete tepki meselesi.
  • 01-06-2013, 02:25:49
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gösterir de herşeye gösteremez. Bu vatandan ekmek yiyorsan, demokrasinin kurallarına uyup seçimle bir yere getirdiğin insanların yaptıklarına saygı göstericeksin. Tepkini böyle vermiyeceksin. Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz. Suriye gibi başımızda diktatör yok.
    Başımızda dikatatör yok. Burası Türkiye CUMHURİYETİ. Vatandaşın dediği olur..
  • 01-06-2013, 02:25:58
    ReklamtiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam 1400 Yıldır Müslümanlar Üzerinde Oyunlar Oynanıyor ve Son 800 Yıldırda Türklere Yoğunlaştılar Çünkü Müslümanları ayakta tutabilecek tekrar diriltebilecek tek ırk türklerdir biliyorlarki islamiyeti yok etmek için türklerin kültürel ve ekonomik yapıdan yok etmekten geçmektedir

    biz yarını düşünürken birçok dünya ülkesi 100 yıl sonrasını düşünüyor

    nasıl ederiz nasıl yaparızda bu türkleri özellikle kültürel bağlarını yıkarız yok ederiz

    nasıl ederizde bu türkleri bir birine düşürürüz

    ki görünen oki malesef durum kötüye gidiyor

    herşeyi provakasyona döndürenler her olayda parmağı olanlar başarıya koşuyor
    Allahuteala yar ve yardımcımız olsun.
    O zaman ülkesini seven, Türklüğü koruyan yani Türkiye'yi savunanların (taksimdekilerin) yanındasın.
  • 01-06-2013, 02:26:05
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gösterir de herşeye gösteremez. Bu vatandan ekmek yiyorsan, demokrasinin kurallarına uyup seçimle bir yere getirdiğin insanların yaptıklarına saygı göstericeksin. Tepkini böyle vermiyeceksin. Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz. Suriye gibi başımızda diktatör yok.
    Sen nasıl gösterirsin peki tepkini? Ayrıca başımızdaki adam Suriye'deki diktatör dediğin adamdan daha diktatör.
  • 01-06-2013, 02:26:05
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gösterir de herşeye gösteremez. Bu vatandan ekmek yiyorsan, demokrasinin kurallarına uyup seçimle bir yere getirdiğin insanların yaptıklarına saygı göstericeksin. Tepkini böyle vermiyeceksin. Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz. Suriye gibi başımızda diktatör yok.
    Bu Vatanın Ekmeğini Yiyenler Vatana İhanet Edip Milli Değerleri Peşkeş Çekiyorlarsa Ekmeği Yediği Yerlerinden Kurşunu Yerler...


    Anladın mı ???


    ................
  • 01-06-2013, 02:26:44
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya arkadas ben bunu diyorum

    http://t.co/2mszNOq7oZ

    bakin 2012 paylasimi olan bu resmi polis panzerle genci ezdi diyerek yayinliyorlar. yapmayin iste bunu ekmegine yag surmeyin dusmanlarin