• 01-06-2013, 02:29:33
  • 01-06-2013, 02:29:47
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaya siyasal değil diyen arkadaşlara birileri konuyu özet geçsin. Konu en başından beri siyasi.

    2 gün sevindik güne şehitsiz uyandık diye. Battı demek ki birilerine.
    He 2 gün şehit vermedin. Diyarbakırın heryeri Kürdistan bayrağıyla dolu.. Şehit vermeyi yeğlerim..!
  • 01-06-2013, 02:29:50
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaya siyasal değil diyen arkadaşlara birileri konuyu özet geçsin. Konu en başından beri siyasi.

    2 gün sevindik güne şehitsiz uyandık diye. Battı demek ki birilerine.
    Toplumsal bir olaya eger siyasal bakıs acısı ile bakıp, Haksızlıga sessiz kalınıyorsa ve eger sırf verilen bir oyun pismanlıgını yasamamak icin hükümetin yaptıgını dogru görüyorsa insanlar evet orada siyasal düsünce yanlıslıgı vardır.
  • 01-06-2013, 02:29:58
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sabit şeylere takılıyorsun. O provakasyon tamam. Git facebooka. Git televizyona ( adam akıllı kanal bulabilirsen tabi ) taksimi izle neler oluyor. Neler yapıyorlar..

    link varsa paylasirsan izlemeye calisiyorum ama duzgun bulamadim hala.
  • 01-06-2013, 02:30:19
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Vatanın Ekmeğini Yiyenler Vatana İhanet Edip Milli Değerleri Peşkeş Çekiyorlarsa Ekmeği Yediği Yerlerinden Kurşunu Yerler...


    Anladın mı ???


    ................
    gerçekten sakin ol.
  • 01-06-2013, 02:30:57
    Halk TV de Canlı YAYIN devam etmektedir. Tüm herkese duyurulur !
  • 01-06-2013, 02:31:09
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaya siyasal değil diyen arkadaşlara birileri konuyu özet geçsin. Konu en başından beri siyasi.

    2 gün sevindik güne şehitsiz uyandık diye. Battı demek ki birilerine.
    Hocam şehitler üzerinden kendinizi savunmayın.Öyle bir söz söylüyorsunuz ki ak parti dışındaki tüm partiler şehitler ölsün demeye getiriyorsunuz.Eğer bu düşüncedeyseniz size diyebileceğim birşey yok.Bu olayların "iki ayyaş" söyleminden sonra insanların sabrı taştığını düşünüyorum.
  • 01-06-2013, 02:31:27
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakli yada haksiz ben bisey mi diyorum? sadece daha da kotu olmasi icin ellerinden geleni yapanlar var. madem oldu bu kadar yakalim ulkeyi? hukumet giderse gitsin umrumda mi ama ulke giderse ozaman kim kazanmis olacak?
    Bu olayı durduracak olan vatandas degildir. Hükümettir. ve bu olayların biber gazı sıkarak insanlara iskence yaparak yada onları hastanelik yaparakta susturamayacagını ögrenmesi gerekiyor.
  • 01-06-2013, 02:31:29
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakli yada haksiz ben bisey mi diyorum? sadece daha da kotu olmasi icin ellerinden geleni yapanlar var. madem oldu bu kadar yakalim ulkeyi? hukumet giderse gitsin umrumda mi ama ulke giderse ozaman kim kazanmis olacak?
    Ülke mi bıraktılar? Cumhuriyet mi kaldı, özgürlük mü kaldı? Bayram mı bıraktılar Ata mı bıraktılar? Daha nereye gidecek Ülke?