bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olaya siyasal değil diyen arkadaşlara birileri konuyu özet geçsin. Konu en başından beri siyasi.

2 gün sevindik güne şehitsiz uyandık diye. Battı demek ki birilerine.
Hocam şehitler üzerinden kendinizi savunmayın.Öyle bir söz söylüyorsunuz ki ak parti dışındaki tüm partiler şehitler ölsün demeye getiriyorsunuz.Eğer bu düşüncedeyseniz size diyebileceğim birşey yok.Bu olayların "iki ayyaş" söyleminden sonra insanların sabrı taştığını düşünüyorum.