hakli yada haksiz ben bisey mi diyorum? sadece daha da kotu olmasi icin ellerinden geleni yapanlar var. madem oldu bu kadar yakalim ulkeyi? hukumet giderse gitsin umrumda mi ama ulke giderse ozaman kim kazanmis olacak?
Bu olayı durduracak olan vatandas degildir. Hükümettir. ve bu olayların biber gazı sıkarak insanlara iskence yaparak yada onları hastanelik yaparakta susturamayacagını ögrenmesi gerekiyor.