al sana izinsiz eylem:
Anayasamızın 34. Maddesi “ Herkes, önceden izin almadan, silahsız ve saldırısız toplantı ve gösteri yürüyüşü düzenleme hakkına sahiptir. Toplantı ve gösteri yürüyüşü hakkı ancak, Milli Güvenlik, Kamu düzeni, suç işlenmesinin önlenmesi, genel sağlığın veya genel ahlâkın veya başkalarının hak ve özgürlüklerinin korunması amacıyla ve Kanunla sınırlanabilir. Toplantı ve gösteri yürüyüşü düzenleme hakkının kullanılmasında uygulanacak şekil, şart ve usuller Kanunda gösterilir.” denilmiştir.
Taksim gezi parkından son dakika görüntüler
329
●16.361
- 01-06-2013, 02:19:00
- 01-06-2013, 02:19:46Provakasyonla ne alakası var arkadas bunun. Yapılanı izledigin halde mi konusuyorsun yoksa gelisi güzel sansürlü basını izleyerek mi konusuyorsun ?bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 02:19:58Seni kale almıyorum tartışma ortamı yaratan birisin. Millet senin lafınla hareket mi etsin istiyorsun.protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaparsan da bu kötü durumlar olur maalesef.GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-06-2013, 02:20:00gölge etme başka ihsan istememkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 02:20:05Öğrenci halktan sayılmıyor mu? Öğrenci tepki gösteremez mi?sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 02:21:13Arkadaşlar konuyu 2-3 çapulcuya yem etmeyin . Onlara yönelmeyin bu halkın sesine yön verin. Bu halkı konu alın . Boşverin bu tür insanları . Onlara cevap vererek konuyu kapatırırız sadece ... Zaten ana konu olarak bir konu açılmalıydı veya başlık değiştirilmeliydi başka konular açılmaması daha iyi olurdu bu anlamda ( @Moderator ) Yani bu konu görüşülecekse Ana konu altından bir konu açılıp tüm konuların oraya yönlendirilmesi daha makbule geçerdi.
- 01-06-2013, 02:21:48Hak aramak provakasyon olmus artık.. Herseye sessiz kal ne söylenirse yapGraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 02:21:59O kötü durumları da polis yapıyor işte birader.. yapmaması gerekeni şuan polis yapıyor/yaptırıyorlar.sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes Yaptıgından Sorumludur, Başlarına gelen şeyi savunmuyorum, Yanlış anlaşılmasın.