Arkadaşlar konuyu 2-3 çapulcuya yem etmeyin . Onlara yönelmeyin bu halkın sesine yön verin. Bu halkı konu alın . Boşverin bu tür insanları . Onlara cevap vererek konuyu kapatırırız sadece ... Zaten ana konu olarak bir konu açılmalıydı veya başlık değiştirilmeliydi başka konular açılmaması daha iyi olurdu bu anlamda ( @Moderator ) Yani bu konu görüşülecekse Ana konu altından bir konu açılıp tüm konuların oraya yönlendirilmesi daha makbule geçerdi.