• 01-06-2013, 01:30:10
    #46
    "ulusal kanal bildiriyor: oyuncu leyla okay ankara'da basina aldigi biber gazi kapsulu darbesiyle beyin kanamasi geciriyor. #direngeziparki"

    yarın cumartesi ertesi gün pazar bu olaylar devam ederse önümüzdeki günlerde neler olacak kestiremiyorum
  • 01-06-2013, 01:31:00
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Hangi emir hangi görev anlayışı hangi rütbe sana bunu yaptıra bildi, ne o üzerindeki üniformanla nede onsuz halinle sen insan değilsin

  • 01-06-2013, 01:31:34
    #48
    Harbiye Orduevi Komutanı : biz askerlere tek bir gaz bombası daha atılırsa askerlerimize müdahale emri vereceğiz !!



    bi yakınımdan duydum...
  • 01-06-2013, 01:31:50
    #49
    Dünyanın en büyük medyası internettir. Klasik medya bitmek üzere bugün bunun kanıtını gördük.

    Ayrıca Sayın R10 yönetimi bu platform üzerinde siyaset yapmak yasak eyvallah, fakat biz yazılımcılar/tasarımcılar/webmasterlar olarak robot değiliz, bu ülkenin evladıyız, bu ülkenin sahipleriyiz. Bu olay artık siyaset boyutunu aşmıştır, toplumun tüm kesimlerinin birlik olduğu bir olaydır, konu siyaset değildir dikkat ederseniz hedef hep belli
  • 01-06-2013, 01:32:08
    #50
    Üyeliği durduruldu
    ic savas yakindir
  • 01-06-2013, 01:32:34
    #51
    Bugün sessiz kalma günü değildir. Hiç bir görüş/anlayış bugün sessiz kalamaz. Bugün geziparkı için dayanışma haykırma günüdür.
  • 01-06-2013, 01:34:03
    #52
    Bu ülkenin evladı olarak bugün yaşanan olaylar hakkında yorum yapma hakkına sahibim.Bu olayın siyaset ile ilgisi kalmadı artık olay vatan meselesi.Halk uyandı , halk ayaklandı ve direniş sonuna kadar devam edecektir inşallah yarın ordayız!
  • 01-06-2013, 01:35:01
    #53
    ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otu b.ku gösteren kanallar hani nerde neden yayınlamıyor olanları... isviçre kanallarından seyredilebiliyormuş. Para babalarının kanalları bu olayı reklam amaçlı olsa dahi yayınlasa ona bile razıydık ama nerdeeeeee... Korku devleti oluşturulmuş bir kere, aynı zamanda hükümetle çıkar ilişkisi içindeler. Yayınlayamazlar, ya vergi memurları tepelerine biner ya da ergenekondan içeri girerler...yazık memleketimize , lanet olsun bu hükümete
    Basın sansürü her zaman ki gibi!
  • 01-06-2013, 01:35:03
    #54
    İşin boyutu değişti. Sadece Taksim değil tüm İstanbul ve Türkiye'de meydanlara indi halk! Bu iş burada bitmez!