Dünyanın en büyük medyası internettir. Klasik medya bitmek üzere bugün bunun kanıtını gördük.
Ayrıca Sayın R10 yönetimi bu platform üzerinde siyaset yapmak yasak eyvallah, fakat biz yazılımcılar/tasarımcılar/webmasterlar olarak robot değiliz, bu ülkenin evladıyız, bu ülkenin sahipleriyiz. Bu olay artık siyaset boyutunu aşmıştır, toplumun tüm kesimlerinin birlik olduğu bir olaydır, konu siyaset değildir dikkat ederseniz hedef hep belli