• 01-06-2013, 01:35:20
    #55
    herkes bişeyin peşinde birileri birilerine kızgın yarın aöf sınavım var gümüşsuyunda metro kapanırsa ben kime kızacağım merak ediyorum. Birilerinin siyasi rantı yüzünden asıl olan işinde gücünde olan vatandaşa oluyor siz bu ülkeyi kurtarmaya devam edin...
  • 01-06-2013, 01:35:33
    #56
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geziparkında neler oluyor. Canlı izleme linki
    http://sansurehayir.com/geziparki-tv-canli-izle.html

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:28:44 -->-> Daha önceki mesaj 01:27:20 --

    Sessiz kalmayalım arkadaşlar, Medya sansürünü biz aşalım. Bizden daha iyi kimse yayın yapamaz. Cünkü biz heryerdeyiz.
    açılmıo görüntü
  • 01-06-2013, 01:35:57
    #57
    Bunlar 2 Ağaç için Değil...

    2 Ayyaş için,

    Reyhanlı için,

    Kutlayamadığımız 29 Ekim için,

    Kutlayamadığımız 19 Mayıs için,

    Anasını Alıp Gitmeyen Çiftçinin için,

    Mehmetçiğe Kelle Diyenler için,

    Apoya Sayın Diyenler için

    BİR PARTİNİN DEĞİL VATANI SEVENLERİN MÜCADELESİDİR...

    ......
  • 01-06-2013, 01:37:38
    #58
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açılmıo görüntü
    suan izliyorum hocam.. yogunluktan dolayıdır
  • 01-06-2013, 01:38:16
    #60
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    izmir akp binasi yakildi diye twitterda resimler paylasiliyor fakat orasiyla alakasi olmayan bir resim. lutfen provakasyona gelmeyelim.
  • 01-06-2013, 01:38:52
    #61
    Ulusal kanalı açın izleyin. Bu kanaldan başka yayın yapan bir tane kanal bile yok. İşte Türkiye'nin, Türk medyasının geldiği nokta.
  • 01-06-2013, 01:39:40
    #62
    Üyeliği durduruldu
    aog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim anlamadığım tüm bu tarz konular niye itina ile kapatılıyor?? R10 Yönetimi kapatılmaktan mı korkuyor anlamadım. Nedir bu siyasetten korkunuz??
    Gelen reportları görmeden neden kilitlediğimizi anlamanız imkansız bu konu 10 sayfa ise gelen reportlar 20 sayfa oluyor o bana bunu dedi bu bana laf soktu şu şöyle dedi görseniz ciddi anlamda benim için büyük bir vakit kaybı olduğunu anlardınız

    Bir kez konuyu siyasete çekmeden ve bir birini kırmadan tartışmayı şu forumda kimse beceremiyor konuları kapatmak zorunda kalıyorum.

    Saygılı düzgün bir şekilde muhabbet devam edecek ise kapatılmaz emin olun.
  • 01-06-2013, 01:41:03
    #63
    görüntüleri kim çekiyor onu merak ediyorum