Benim anlamadığım tüm bu tarz konular niye itina ile kapatılıyor?? R10 Yönetimi kapatılmaktan mı korkuyor anlamadım. Nedir bu siyasetten korkunuz??
Gelen reportları görmeden neden kilitlediğimizi anlamanız imkansız bu konu 10 sayfa ise gelen reportlar 20 sayfa oluyor o bana bunu dedi bu bana laf soktu şu şöyle dedi görseniz ciddi anlamda benim için büyük bir vakit kaybı olduğunu anlardınız
Bir kez konuyu siyasete çekmeden ve bir birini kırmadan tartışmayı şu forumda kimse beceremiyor konuları kapatmak zorunda kalıyorum.
Saygılı düzgün bir şekilde muhabbet devam edecek ise kapatılmaz emin olun.