• 01-06-2013, 01:11:28
    #28
    Üyeliği durduruldu
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin sanki bir akrabam, ağabeyim, bir büyüğüm öldü. Çok üzüldüm çok... Hiç birini unutmayacağız!
  • 01-06-2013, 01:13:03
    #29
    Şuan Bir Arkadaşım Kafasına Aldığı Jop Darbeleri ile Yoğum Bakımda... Annesi Babası Perişan Bir Halde...

    Ey Şereften Yoksun Polis Bozuntusu Bunun Hesabını Allah Senden Sormayacak mı...!

    Ulan Taksim Meydanı Yanıyor Bizim Yandaş Medya Hala Gırgırı Peşinde Yazık Be Yazık.!!!

    .........
  • 01-06-2013, 01:14:28
    #30
    Benim anlamadığım tüm bu tarz konular niye itina ile kapatılıyor?? R10 Yönetimi kapatılmaktan mı korkuyor anlamadım. Nedir bu siyasetten korkunuz??
  • 01-06-2013, 01:15:20
    #31
    Gezi parkı olayı siyasi değil, bu konular da siyasi değil, ülkeyi sahiplenmek ne zaman siyaset oldu?
  • 01-06-2013, 01:18:56
    #32
    aog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim anlamadığım tüm bu tarz konular niye itina ile kapatılıyor?? R10 Yönetimi kapatılmaktan mı korkuyor anlamadım. Nedir bu siyasetten korkunuz??
    burada rütbesi iyi olanların adı kötü olarak geçerse onlarda bunu öğrenirlerse fitil fitil sorarlar adminlerden ve kullananlardan bunun altından kalkabilirmisiniz?
  • 01-06-2013, 01:19:46
    #33
    Üyeliği durduruldu
    polis askere diyorki bariyeri açın yoksa gazbombası atarım,askerden cvp:siz atın biz de atacak bişey buluruz...yılın kapağı mehmetçikten !!
  • 01-06-2013, 01:21:24
    #34
    http://www.ustream.tv/channel/diren-..._medium=social

    Yeni yayın arkadaşlar
  • 01-06-2013, 01:21:39
    #35
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polis askere diyorki bariyeri açın yoksa gazbombası atarım,askerden cvp:siz atın biz de atacak bişey buluruz...yılın kapağı mehmetçikten !!
    http://www.cezmikalorifer.com/video/izle.php?id=712330
  • 01-06-2013, 01:22:37
    #36
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kınular neden kapanıyor arkadaşlar ? Zaten medya yeteri kadar sansür uyguluyor, bari r10 yönetimi izin versin şu konulara. Lütfen.
    aynen sanki burayla uÄŸraÅŸcaklar.