RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kınular neden kapanıyor arkadaşlar ? Zaten medya yeteri kadar sansür uyguluyor, bari r10 yönetimi izin versin şu konulara. Lütfen.
aynen sanki burayla uğraşcaklar.