LordEspoir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gözlerime inanamadım bu fotoğrafı görünce.... Diğer fotoğraflar da da Yaralıları görünce ölenlerde aklıma geldikçe gözlerimden yaşlar akmaya başladı...Yazıkki ne yazık...
Moderatör yorum yazmasanız vs. demiş ama "Haksızlığa karşı susan dilsiz şeytan gibidir" (HZ.ALİ)
