Taksim gezi parkından son dakika görüntüler
329
●16.361
- 01-06-2013, 03:56:39Geziparkı direnişine destek veren herkese tesekkür ediyorum. Moderatör arkadasımada konunun akısını saglatıgı icin ayrıca tesekkür ediyorum. herkese iyi aksamlar.. Bundan fazlasının taksızlasacagını düsündügüm icin. Bu konuyu burada bitiriyorum.. iyi geceler herkese
- 01-06-2013, 03:58:25ben hiçbir zaman bilinçli bir insanı hiçbir nesneye silmem. Yaşanan olaylarda yaralılara acil şifalar dilerim, ölen yok diye biliyorum. Polisin yaptığına karşı çıkıyorum. Ancak bu olaylarında ne için, neden ve ne amaçla çıkarıldığını da iyi biliyorum. Bildiğim için de ampulümü yakıyorum. Siyaset tartışmasına girmek de istemiyorum. Lütfen çekmeyin.Msn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 04:02:03Üyeliği durdurulduSunlarin onda birini Esad kendi halkina yapsaydi, bir ay TVlerde izlettirirlerdi. Amerika 2 hafta icinde Suriyeye girerdi. Boyle kahpe bir dunyada yasiyoruz iste. Guclunun yaptigi zulum yanina kar kaliyor. Su polis terorunu bile savunan insanlar var. Ulkemiz, insanimiz bu zulmu haketmiyor. Yanlis isler bunlar. Kimse sah degil, kimse padisah degil.
- 01-06-2013, 04:02:38Üyeliği durdurulduArkadaşlar siyasi konuşmalar yapmayın boşuna, sabaha kadar da konuşsanız karşınızdakinin görüşünü değiştirmezsiniz o yüzden boşuna birbirinizi kırmayın. Saat 4 oldu hala çoğu şehirde protesto devam ediyor, yarın umarım kötü haberler almayız, hepinize iyi geceler diliyorum...