• 01-06-2013, 03:56:39
    Geziparkı direnişine destek veren herkese tesekkür ediyorum. Moderatör arkadasımada konunun akısını saglatıgı icin ayrıca tesekkür ediyorum. herkese iyi aksamlar.. Bundan fazlasının taksızlasacagını düsündügüm icin. Bu konuyu burada bitiriyorum.. iyi geceler herkese
  • 01-06-2013, 03:58:25
    Msn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizden şüphelenmeye başladım, siz insanları nasıl bir semböl için silip atarak görmezden gelebilirsiniz ?

    Bunca yaşanan olaylar bir film değil gerçek kesit.

    Şu gözlüklerinizi çıkartın birde öyle izleyin.
    ben hiçbir zaman bilinçli bir insanı hiçbir nesneye silmem. Yaşanan olaylarda yaralılara acil şifalar dilerim, ölen yok diye biliyorum. Polisin yaptığına karşı çıkıyorum. Ancak bu olaylarında ne için, neden ve ne amaçla çıkarıldığını da iyi biliyorum. Bildiğim için de ampulümü yakıyorum. Siyaset tartışmasına girmek de istemiyorum. Lütfen çekmeyin.
  • 01-06-2013, 03:59:50
    Serkan Keskin (İsmail Abi) - Ali Atay (Mecnun) - Osman Sonant (Yavuz) şuan'da Taksimde!

  • 01-06-2013, 04:00:24
    Akpnin seçim olsa şu kadar oyu var diyen medyayıda gördük bunu unutmayacağız
  • 01-06-2013, 04:02:03
    Üyeliği durduruldu
    Sunlarin onda birini Esad kendi halkina yapsaydi, bir ay TVlerde izlettirirlerdi. Amerika 2 hafta icinde Suriyeye girerdi. Boyle kahpe bir dunyada yasiyoruz iste. Guclunun yaptigi zulum yanina kar kaliyor. Su polis terorunu bile savunan insanlar var. Ulkemiz, insanimiz bu zulmu haketmiyor. Yanlis isler bunlar. Kimse sah degil, kimse padisah degil.
  • 01-06-2013, 04:02:38
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar siyasi konuşmalar yapmayın boşuna, sabaha kadar da konuşsanız karşınızdakinin görüşünü değiştirmezsiniz o yüzden boşuna birbirinizi kırmayın. Saat 4 oldu hala çoğu şehirde protesto devam ediyor, yarın umarım kötü haberler almayız, hepinize iyi geceler diliyorum...