Sırf yorum yapmak için yazan onca insanla tartışmak istemiyorum.
Yüreğim taksimde. Keşke ben de orda olabilseydim..
Keşke kardeşlerime sıkacaklarına oraya inip, onları dinlemeye çalışsalar böyle olmazdı.
Herkese Saygılar..
Taksim gezi parkından son dakika görüntüler
329
●16.361
- 01-06-2013, 03:38:22
- 01-06-2013, 03:38:51Aynen hocam youtubede o kadar çok görüyorum ki insanların gözünü resmen para bürümüş ayıptır yahu.Nasıl vicdanınız var böyle şeyde bile para düşünüyorsunuzfurkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle size katılıyorum.R10 yönetimi bu konularda daha hassas olmalı sansür uygulamamalı - 01-06-2013, 03:38:54Evet, iki taraf resmen çatışıyor . Tek taraflı bir olay yok.ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 03:40:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kardeşim birincisi bana ne tarafa geçecegimi söyleyemezsin.UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikincisi ben mesajımda provakasyonlara vurgu yaptım.
ucuncusu sana bir laf sokardım burda ama banlanma riski nedeniyle yazmıyorum.
Neyse yazmıyorum daha da mesaj, ülkeyi ayırın, provakasyonlara göz yumun. Olmamış bir şeyi oldu gibi gosterenlere inanın. - 01-06-2013, 03:40:08Arkadas Aykut kocamanin sag koludur, istifa edince tum bilincini yitirmis durumdaLcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fazla ustune gitme acisi buyuk
- 01-06-2013, 03:40:55mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merakımdan soruyorum, bunların nereden doğrulanmasını bekliyorsun?
burada sanırım toma'nın dönmesi için barikatın kaldırılmasını istiyorlar, oradaki er de cevap veriyor. milliyet bunu videolu olarak verdi.
http://www.milliyet.tv/video-izle/-B...UQSupVnIH.html
tazyikle ölen adam diye hanginden bahsediyorlar bilmiyorum ama şöyle bir görüntü var internette.
http://www.yazete.com/video-galeri-y...-tutunca-7733/
umarım kimse ölmemiştir. ölmemelidir de. yaşam ile ölüm arasındaki çizgi böyle olmamalı. ama bir şeyler demeden önce ARAŞTIRMAlıyız. öyle her bilgiyi elimize getirmezler, az biraz haber okusak zaten ne olduğunu görürüz.
Bu bilgiler doğrulanmadı diyorsunuz da, olaylar olurken tüm televizyon kanalları zaten kendince yayınlar yapıyordu, kaçı bu görüntüleri sizlere sundular?
Kendi dünyanızın dışına çıkın biraz. R10 gibi güzel bir sitede, webmaster sitesinde üyeliğiniz var ama henüz sosyal medyayı bile çok aktif kullanamıyorsunuz. ( genel olarak, sizin özelinizde değil ) ben de çok iyi kullanamıyorum, çok yalan yanlış bilgi dolaşıyor, onun da farkındayım ama bunları ayırabilirsiniz kendinizce.
amacım kimseyi kırmak, üzmek değil, videoları paylaşarak arkadaşa ayar vermeyi hedeflemedim sadece gördüğüm görüntüleri paylaşarak yardımcı olmaya çalıştım. herkese kolay gele. - 01-06-2013, 03:41:33Arkadaş sen ne kullanıyorsun ? Polis = Halk diyorsun birde. Polis halka sıkmak için mi var. He simdi diyeceksin halkta polise tas atıyor. Polis orada kimi neyi savunuyor. Geziparkına yapılacak avmde dükkan mı tuttun ne yaptın anlamıs degilim.occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 03:42:44ne hissettiricem şimdi gidip prize limi dahi sürmem, gereksiz yapılan ve gereksiz topluluklar için uykumu rahatsız edemem hatta şimdi film izlerim. Ben neyin ne olduğunu iyi biliyorum.wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fazla ustune gitme acisi buyuk