• 01-06-2013, 03:42:48
    yarın haber bültenleri 2dakikalık bir görüntü yayınlayarak agaçta kalan kedi haberlerine geçerlerse şaşırmamak gerek hepsinin satılık yandaş olduğunu bugün anladık.
  • 01-06-2013, 03:43:28
    Üyeliği durduruldu
    O değilde yarın ortalık çok fena karışacak gibi, umarım ölen felan olmaz.
  • 01-06-2013, 03:44:38
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş sen ne kullanıyorsun ? Polis = Halk diyorsun birde. Polis halka sıkmak için mi var. He simdi diyeceksin halkta polise tas atıyor. Polis orada kimi neyi savunuyor. Geziparkına yapılacak avmde dükkan mı tuttun ne yaptın anlamıs degilim.
    Olay neden şimdi gezi parkı oldu anlamadım hani oradaki olaylar gezi parkı değildi başka şeylerdi?
  • 01-06-2013, 03:44:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne hissettiricem şimdi gidip prize limi dahi sürmem, gereksiz yapılan ve gereksiz topluluklar için uykumu rahatsız edemem hatta şimdi film izlerim. Ben neyin ne olduğunu iyi biliyorum.
    elini sürmeyebilirsin genç zorla değil hiçbir şey
  • 01-06-2013, 03:44:46
    Oyun güzel tertiplenmiş; Önce kemiği gösteriyorsun sonra hedefe fırlatıyorsun bu kadar basit
  • 01-06-2013, 03:46:57
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne hissettiricem şimdi gidip prize limi dahi sürmem, gereksiz yapılan ve gereksiz topluluklar için uykumu rahatsız edemem hatta şimdi film izlerim. Ben neyin ne olduğunu iyi biliyorum.
    Senden birşey çıkmaz. Senin kafanda ampül yanıyor zaten. O Ampül sönmeden priz falan iş görmez senin için.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:46:57 -->-> Daha önceki mesaj 03:44:53 --

    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay neden şimdi gezi parkı oldu anlamadım hani oradaki olaylar gezi parkı değildi başka şeylerdi?
    Ben senin olayını sordum. Oradaki olayların sadece gezi parkı oldugunu söylemedim. bardak dolar tek damla bile gelse tasar. Halk haklı mıdır haklıdır. Medya neleri sansürlemedi ki. Önce onları ögren sen. Milletin neden bu kadar acısı var onlara bak. Sonra orada yasananalara insanlara yapılanlara bak.
  • 01-06-2013, 03:48:19
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senden birşey çıkmaz. Senin kafanda ampül yanıyor zaten. O Ampül sönmeden priz falan iş görmez senin için.
    Yıllarca karanlıkta kaldım, Allah 'a dua ediyorum ki o ampulüm hiç sönmesin.
  • 01-06-2013, 03:49:59
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakımdan soruyorum, bunların nereden doğrulanmasını bekliyorsun?

    burada sanırım toma'nın dönmesi için barikatın kaldırılmasını istiyorlar, oradaki er de cevap veriyor. milliyet bunu videolu olarak verdi.
    http://www.milliyet.tv/video-izle/-B...UQSupVnIH.html


    tazyikle ölen adam diye hanginden bahsediyorlar bilmiyorum ama şöyle bir görüntü var internette.

    http://www.yazete.com/video-galeri-y...-tutunca-7733/

    umarım kimse ölmemiştir. ölmemelidir de. yaşam ile ölüm arasındaki çizgi böyle olmamalı. ama bir şeyler demeden önce ARAŞTIRMAlıyız. öyle her bilgiyi elimize getirmezler, az biraz haber okusak zaten ne olduğunu görürüz.

    Bu bilgiler doğrulanmadı diyorsunuz da, olaylar olurken tüm televizyon kanalları zaten kendince yayınlar yapıyordu, kaçı bu görüntüleri sizlere sundular?


    Kendi dünyanızın dışına çıkın biraz. R10 gibi güzel bir sitede, webmaster sitesinde üyeliğiniz var ama henüz sosyal medyayı bile çok aktif kullanamıyorsunuz. ( genel olarak, sizin özelinizde değil ) ben de çok iyi kullanamıyorum, çok yalan yanlış bilgi dolaşıyor, onun da farkındayım ama bunları ayırabilirsiniz kendinizce.

    amacım kimseyi kırmak, üzmek değil, videoları paylaşarak arkadaşa ayar vermeyi hedeflemedim sadece gördüğüm görüntüleri paylaşarak yardımcı olmaya çalıştım. herkese kolay gele.
    hocam hic bir amacim yok. keske hepsi ruya olsada bu goruntuler yasanmasa. sagduyunun pesindeyim ne hukumet nede bu dakikadan sonra insanlari kendi amaclarina yonlendirmeye alet edilen o agaclar umrumda.
  • 01-06-2013, 03:50:22
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben senin olayını sordum. Oradaki olayların sadece gezi parkı oldugunu söylemedim. bardak dolar tek damla bile gelse tasar. Halk haklı mıdır haklıdır. Medya neleri sansürlemedi ki. Önce onları ögren sen. Milletin neden bu kadar acısı var onlara bak. Sonra orada yasananalara insanlara yapılanlara bak.
    Yav bırak polisle çatışınca gezi parkını korumaya çalışan insanlar diyorsunuz, tartışmaya girince olay o değil diyorsunuz neden gezi parkını bahane ediyorsun o zaman?Halkta haklıdır poliste haklıdır, orada taş sallayan adamda suçludur suçsuz birini coplayan poliste suçludur.Tek taraflı değil bu olaylar o yüzden devam etmesin istiyorum ama sen klavye başında vatanı kurtaracağına inanıyorsun olan sana olmuyor oradaki vatandaşlara ve ekmek parası peşinde koşan polislerimize oluyor.Uzatmanın anlamı yok bu durumu halk anlayacağını anladı. Uzatmak çok farklı durumlara getirir bu sorunu.