• 01-06-2013, 03:33:42
    heroers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte Ülkeyi karıştırmak isteyen bazı ağaç sevdalıları

    Doğrulasana
  • 01-06-2013, 03:33:59
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben medya ile kıyaslamıyorum o tür haberlere inanıyorsunuzya ondan sorayım dedim bir kaynagınız mı var?
    Canlı yayın izle olanları görürsün neyin ne oldugunu. Olaylara at gözlügü ilede bakmamak gerek.
  • 01-06-2013, 03:34:12
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen neden yalan haberlerin üstüne gidiyorsun? Gerçekler yetmiyor mu?
    suan o halk niye orda? yalanlardan ve yanlislardan biktigi icin diyorla demi. ben de mi susayim? neyi savunuyorsun sen ozaman simdi sussana gercekleri gorup ? yalan ve yanlis ne varsa soylemek herkesin hakki degil mi
  • 01-06-2013, 03:34:27
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesele bunların hiçbiri değil. Taksim Gezi Parkı bir araçtı bunu iyi kullandılar bizi bölmeye çalışanlar özeti bu.
    Yandaş tarafına gidersen iyi olur
    http://galeri2.uludagsozluk.com/200/...rum_282571.jpg
  • 01-06-2013, 03:34:35
    Üyeliği durduruldu
    heroers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte Ülkeyi karıştırmak isteyen bazı ağaç sevdalıları
    Ne kadar buyuk suc islemisler degil mi... Sallandirmak lazim bunlarin 3-5 tanesini, bakalim bundan sonra padisahimiza bir kere bile karsi gelen cikmasin.

    Saka maka teroristler polise kursun sikiyor, bisey yapmiyorlar. Millet 3-5 agac kesilmesin dedi, adamlari vatan haini ilan etmediginiz kaldi.
  • 01-06-2013, 03:34:50
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canlı yayın izle olanları görürsün neyin ne oldugunu. Olaylara at gözlügü ilede bakmamak gerek.
    Benim gördüğüm iki taraflı bir çatışma ve ölen felan yok.
  • 01-06-2013, 03:34:52
    SAAT 03:34

    Konuyu Toplam 141 Üye okuyor. (71 Kayıtlı üye ve 70 Misafir)

    DİRENİŞ DEĞİL DİRİLİŞ!!
  • 01-06-2013, 03:36:19
    Üyeliği durduruldu
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemin ediyorum ne yapacağınızı, suçu neye atacağınızı, kendinizi nasıl savunacağınızı şaşımışsınız siz.
    Hocam,

    Biz spor bolumunden bu arkadasi biliyoruz. Size daha once ciddiye alip cevap vermeyin dedim. Simdide tekrarliyorum. Bu arkadasin fikirler falan ucuk otesi.
  • 01-06-2013, 03:36:36
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gördüğüm iki taraflı bir çatışma ve ölen felan yok.
    Arkadasım bak Moderatör arkadas uyarı bende o yüzden hiddetlenmek istemiyorum. İki taraflı catısma dedigin olay ne ? Polis = Halk mı yani bu bilincle eger konusuyorsan bence sen bu konuya hic bakma bile.