occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gördüğüm iki taraflı bir çatışma ve ölen felan yok.
Arkadasım bak Moderatör arkadas uyarı bende o yüzden hiddetlenmek istemiyorum. İki taraflı catısma dedigin olay ne ? Polis = Halk mı yani bu bilincle eger konusuyorsan bence sen bu konuya hic bakma bile.