Ben senin olayını sordum. Oradaki olayların sadece gezi parkı oldugunu söylemedim. bardak dolar tek damla bile gelse tasar. Halk haklı mıdır haklıdır. Medya neleri sansürlemedi ki. Önce onları ögren sen. Milletin neden bu kadar acısı var onlara bak. Sonra orada yasananalara insanlara yapılanlara bak.
Yav bırak polisle çatışınca gezi parkını korumaya çalışan insanlar diyorsunuz, tartışmaya girince olay o değil diyorsunuz neden gezi parkını bahane ediyorsun o zaman?Halkta haklıdır poliste haklıdır, orada taş sallayan adamda suçludur suçsuz birini coplayan poliste suçludur.Tek taraflı değil bu olaylar o yüzden devam etmesin istiyorum ama sen klavye başında vatanı kurtaracağına inanıyorsun olan sana olmuyor oradaki vatandaşlara ve ekmek parası peşinde koşan polislerimize oluyor.Uzatmanın anlamı yok bu durumu halk anlayacağını anladı. Uzatmak çok farklı durumlara getirir bu sorunu.