Sırf yorum yapmak için yazan onca insanla tartışmak istemiyorum.

Yüreğim taksimde. Keşke ben de orda olabilseydim..

Keşke kardeşlerime sıkacaklarına oraya inip, onları dinlemeye çalışsalar böyle olmazdı.

Herkese Saygılar..