furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu işi bile youtube kanalınız için kullanın, çok iyi..
Aynen hocam youtubede o kadar çok görüyorum ki insanların gözünü resmen para bürümüş ayıptır yahu.Nasıl vicdanınız var böyle şeyde bile para düşünüyorsunuz



RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kınular neden kapanıyor arkadaşlar ? Zaten medya yeteri kadar sansür uyguluyor, bari r10 yönetimi izin versin şu konulara. Lütfen.

Kesinlikle size katılıyorum.R10 yönetimi bu konularda daha hassas olmalı sansür uygulamamalı