wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evinde olanlar lütfen saat 04.00'da ışık eylemi olacak, dışarıdakilerin yalnız olmadığını onlara hissettirelim.
ne hissettiricem şimdi gidip prize limi dahi sürmem, gereksiz yapılan ve gereksiz topluluklar için uykumu rahatsız edemem hatta şimdi film izlerim. Ben neyin ne olduğunu iyi biliyorum.