Evet, iki taraf resmen çatışıyor . Tek taraflı bir olay yok.
Arkadaş sen ne kullanıyorsun ? Polis = Halk diyorsun birde. Polis halka sıkmak için mi var. He simdi diyeceksin halkta polise tas atıyor. Polis orada kimi neyi savunuyor. Geziparkına yapılacak avmde dükkan mı tuttun ne yaptın anlamıs degilim.