Sunlarin onda birini Esad kendi halkina yapsaydi, bir ay TVlerde izlettirirlerdi. Amerika 2 hafta icinde Suriyeye girerdi. Boyle kahpe bir dunyada yasiyoruz iste. Guclunun yaptigi zulum yanina kar kaliyor. Su polis terorunu bile savunan insanlar var. Ulkemiz, insanimiz bu zulmu haketmiyor. Yanlis isler bunlar. Kimse sah degil, kimse padisah degil.