Arkadaşlar siyasi konuşmalar yapmayın boşuna, sabaha kadar da konuşsanız karşınızdakinin görüşünü değiştirmezsiniz o yüzden boşuna birbirinizi kırmayın. Saat 4 oldu hala çoğu şehirde protesto devam ediyor, yarın umarım kötü haberler almayız, hepinize iyi geceler diliyorum...