He ya he..
Kitap sıkıntısı çekmez tabi. Tayyip Bey kendini tanıtıyor en başta. Ata olma yolunda..
1 kutu için ne zaman günlerce sıra beklemiştin? Valla eskiden hastaneden çıkmadan alıyorduk ilacı. şimdi o bile yok..
Şehit çıkmaz. Pkk yı indirdin istediklerini verdim neden öldürsün ki?
Memura mecbur ödeyecek maaşını. %50 kısmın %98 i onlar..
Kominist fasist eylemlerle ne alakası var bunun. Hangi partinin oradan ne cıkarı var. Halkı salak konumuna sokuyorsun resmen bu söylediginle. Milletin orada anası agladı adamlara yapılanları bizzat izledim gelmissin üc bes adam bu isi ceviriyor muhabbetine getiriyorsun
özellikle ikiniz neden taksime gitmiyorsunuz , biber gazının tadına bakarsınız ?
burda zaman kaybetmeyin gidin polise taş atın tabelaları sökün ?
bankları yakın ?
ve ikinizden ricam benim mesajlarımı alıntılamayın ben sizin yazdıklarınızı okumuyorum bile sizde benimkileri okumayın.