Hocam sizden şüphelenmeye başladım, siz insanları nasıl bir semböl için silip atarak görmezden gelebilirsiniz ?
Bunca yaşanan olaylar bir film değil gerçek kesit.
Şu gözlüklerinizi çıkartın birde öyle izleyin.
ben hiçbir zaman bilinçli bir insanı hiçbir nesneye silmem. Yaşanan olaylarda yaralılara acil şifalar dilerim, ölen yok diye biliyorum. Polisin yaptığına karşı çıkıyorum. Ancak bu olaylarında ne için, neden ve ne amaçla çıkarıldığını da iyi biliyorum. Bildiğim için de ampulümü yakıyorum. Siyaset tartışmasına girmek de istemiyorum. Lütfen çekmeyin.