Geziparkı direnişine destek veren herkese tesekkür ediyorum. Moderatör arkadasımada konunun akısını saglatıgı icin ayrıca tesekkür ediyorum. herkese iyi aksamlar.. Bundan fazlasının taksızlasacagını düsündügüm icin. Bu konuyu burada bitiriyorum.. iyi geceler herkese