aog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anlamadığım tüm bu tarz konular niye itina ile kapatılıyor?? R10 Yönetimi kapatılmaktan mı korkuyor anlamadım. Nedir bu siyasetten korkunuz??
burada rütbesi iyi olanların adı kötü olarak geçerse onlarda bunu öğrenirlerse fitil fitil sorarlar adminlerden ve kullananlardan bunun altından kalkabilirmisiniz?