bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olaya siyasal değil diyen arkadaşlara birileri konuyu özet geçsin. Konu en başından beri siyasi.

2 gün sevindik güne şehitsiz uyandık diye. Battı demek ki birilerine.
Toplumsal bir olaya eger siyasal bakıs acısı ile bakıp, Haksızlıga sessiz kalınıyorsa ve eger sırf verilen bir oyun pismanlıgını yasamamak icin hükümetin yaptıgını dogru görüyorsa insanlar evet orada siyasal düsünce yanlıslıgı vardır.